CONFIDENŢIALITATE – INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  Pro Cardia SRL duce o politică strictă de respectare a confidenţialităţii datelor personale ale clienţilor, se angajează să nu transmită datele personale ale clienţilor către terţi şi să le folosească numai în scopul pentru care au fost introduse, nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese e-mail obţinute prin intermediul acestui site, nu divulgă numele ori prenumele,  adresa dumneavoastră de e-mail/de livrare,  altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit.

Informaţiile referitoare la numele, prenumele, adresa, telefonul dumneavoastră, vor fi înregistrate în baza noastră de date şi vor fi utilizate EXCLUSIV în scopul transmiterii de oferte comerciale, informaţii privind produsele, serviciile oferite, cataloage GRATUITE, cadouri, incheieri de contracte, facturare, livrare produse, etc.

Începând cu data de 25 mai 2018 se aplică Regulamentul European 2016/679 privind Protecţia Datelor cu Caracter Personal şi libera circulaţie a acestor date (prescurtat GDPR), respectiv a datelor aparţinând persoanelor fizice. Ca regulă generală, orice entitate indiferent de ţara in care îţi desfăşoară activitatea, este obligată să ţină cont şi să aplice noile cerinţe, dacă utilizează date cu caracter personal ale unor persoane fizice aflate in Uniunea Europană.

Scopul principal al acestuia este creşterea nivelului de protecţie a datelor personale şi controlul fiecarei persoane asupra propriilor date. 

Având in vedere faptul, că noi SC Pro Cardia SRL colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal direct de la dumneavoastră prin formularul de inregistrare:

– În momentul in care vă creaţi un cont pe site-ul Procardia, ne furnizaţi numele si prenumele, adresa dee-mail, numărul de telefon. 

– În vederea incheierii de contracte ori emiterii de facturi şi livrare de produse ori servicii, ne puneţi la dispoziţie – numele şi prenumele, adresa de livrare şi facturare, opţional CNP-ul, metoda de plată. 

– Putem deasemenea colecta date privind vizita dumneavoastră pe site-ul nostru, adresa ip, paginile vizitate.

– Datele colectate vor fi utilizate exclusiv in vederea administrării contului creat, procesarea eventualelor comenzi, transmiterea statusului comenzilor, emiterea facturilor proforme-după caz-, facturarea şi expedierea comenzii D-vs, soluţionarea eventualelor diferende, ori anularea comenzilor.

Totodată Vă informăm că datele dumneavoastră cu caracter personal (strict necesare) pot fi transmise firmelor de curierat, in vederea livrării coletelor, furnizorului de servicii IT, autorităţilor publice dacă legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

– În cazul plăților online, anumite date cu caracter personal vor fi divulgate către operatorul de plăți Mobilpay. Pro Cardia va comunica doar datele minime necesare către acest terț.

Politică Anti-Spam: nu trimitem e-mailuri nesolicitate, Pro Cardia trimite doar ocazional mesaje cu caracter publicitar sau informativ persoanelor care s-au înscris în lista noastră de corespondență. Astfel, e-mailul și eventual numele persoanelor înscrise sunt stocate de către operatorul de newsletter Whiteimage.

Stocăm datele dumneavoastra cu caracter personal timp de 3 ani de la ultima interacțiune cu noi. In cazul emiterii de facturi, datele dumneavoastra vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

Retragerea consimţământului se poate face oricand prin trimiterea unui simplu e-mail, de pe e-mailul cu care vă inregistraţi, la adresa administrativ@procardia.ro cu textul „retragere consimţământ”. 
Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Totodată Vă informăm că aveti:

dreptul de acces, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, drepturi cu privire la procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri, dreptul la retragerea consimțământului în cazul prelucrării în scop de informare sau promovare, dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal, dreptul la o cale de atac judiciară, dreptul de a fi notificat de către operator.

Vă asigurăm că datele D-vs. personale sunt protejate, prelucrate și gestionate, prin implementarea de măsuri tehnice, proceduri interne și organizatorice specifice, precum și prin aplicarea unor bune practici de protecție a datelor.

DATE CONTACT

Denumire:  PRO CARDIA SRL

Sediu: str. M. Eminescu nr.3, Tg-Mureş, jud. Mureş

CUI: RO 2527350

Nr.Reg Com: J26/445/1992

Tel. : 0265/251136, Fax : 0265/211682

E-mail : administrativ@procardia.ro , vanzari@procardia.ro

Cod IBAN: BANCA TRANSILVANIA: RO87BTRL02701202105988XX (RON)

 PRO CARDIA SRL este operator de date personale înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 16484

 DREPTURI DE AUTOR

Tot conținutul site-ului este propietatea SC PRO CARDIA SRL, aceasta incluzând orice text, fotografie, logo, butoane, icoane, imagini, fișiere audio și video, cât și softul proiectat pentru vizualizarea site-ului. Drepturile de autor sunt protejate în conformitate cu legislația privitoare la dreptul de autor reglementată în cadrul Statului Român.

 CONŢINUT SITE

Ne cerem scuze pentru eventualele erori sau greşeli care ar putea apărea în legătură cu codurile sau preţurile produselor de pe pagina web sau din catalogul tipărit. Unele specificaţii tehnice sau preţul pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare.

Fotografiile au caracter informativ, pot diferi de imaginile prezentate din cauza modificării de către producător a caracteristicilor sau design-ului fără notificarea prealabilă a acestora.

Promoţiile sunt valabile în limita stocului.

 CALITATE

Toate produsele comercializate prin acest site sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Pentru ca produsele care ajung la dumneavoastră să corespundă unui nivel calitativ cât mai înalt, acestea sunt strict urmărite cu stricteţe de către Sc Pro Cardia SRL. Chiar şi în condiţiile de maximă atenţie pot apărea probleme, astfel – pentru ca dumneavoastră să puteţi cumpăra fără riscuri – toate produsele defecte din fabricaţie vor fi schimbate sau reparate fără costuri suplimentare, în cel mai scurt timp posibil.

LICENȚA DE ACCES PE SITE

Procardia.ro oferă licență limitată pentru a accesa în interes personal site-ul nostru, dar interzice transferarea datelor de pe site (altele decât datele de tip cache), sau modificarea acestora. Nici site-ul Procardia.ro, nici o parte componentă a acestuia nu poate face obiectul reproducerii, duplicării, copierii, vânzării sau exploatării în orice scop fără consimțământul scris al Procardia.ro.

 CONTUL PERSONAL

Dacă ai optat pentru crearea unui cont personal pe site-ul nostru, ești responsabil pentru menținerea confidențialității contului și a parolei aferente, și ești de acord să-ți asumi răspunderea pentru toate activitățile comerciale întreprinse prin intermediul contului tău și a parolei. Dacă ai sub 18 ani, poți folosi site-ul Procardia.ro doar cu implicarea și aprobarea unui tutor. Procardia.ro își rezervă dreptul de a refuza servicii, de a închide conturi personale, de a șterge sau modifica conținutul acestora, sau de a anula comenzi.

Parola contului utilizatorului este criptat ireversibil, astfel Pro Cardia nu are acces la aceasta. Utilizatorul este responsabil pentru toate activitățile care survin prin accesarea contului și a parolei personale. Pro Cardia nu poate fi făcut responsabil pentru acțiunile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale. 

DOCUMENTE

O comandă plasată sau notificare primită nu reprezintă încheierea unui contract la distanță. 

Un contract la distanță se consideră valabil incheiat, doar dacă se îndeplinesc TOATE cele trei condiții:

  1. Plasarea comenzii prin una dintre metodele acceptate.
  2. Confirmarea verbală (prin telefon) sau scrisă (prin e-mail) a comenzii de către cumpărător, după contactarea de către Pro Cardia (dacă este cazul).
  3. Notificarea prin e-mail a cumpărătorului privind expedierea coletului și emiterea facturii fiscale și a certificatului de garanție de către Pro Cardia.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Prin accesarea site-ului sau lansarea unei comenzi pe site, pentru achiziţionarea de dispozitive medicale, componente, consumabile, piese de schimb, produse TheraBand, etc, afişate pe platformă, utilizatorul sau cumpărătorul este de acord cu toate formele de comunicare (inclusiv telefonice, e-mail, live chat, prin pagina Facebook sau alte forme electronice) folosite de către Pro Cardia pentru derularea activității comerciale.

Efectuarea unei comenzi îi este permisă oricărui utilizator. Pro Cardia își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorului/cumpărătorului în vederea efectuării unei comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care se consideră că la baza conduitei sau a activității utilizatorului/cumpărătorului, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Pro Cardia.

Comunicarea între utilizator/cumpărător și Pro Cardia se face verbal și/sau în scris prin mijloacele puse la dispoziție pe pagina de contact (adrese de e-mail, formular de contact, etc.).

Un utilizator poate efectua o comandă prin următoarele metode:

  • metoda informatică pusă la dispoziție de către Pro Cardia: pașii incluzând dar nelimitându-se la adăugarea produselor / serviciilor în coșul de cumpărături, furnizarea datelor de facturare, alegerea metodei de plată și plasarea comenzii prin butonul dedicat. 
  • prin e-mail, specificând clar și concis produsul dorit (prin codul produsul și/sau link către produs), cantitatea dorită, datele de facturare, metoda de plată, datele de livrare și/sau alte informații la cerere dacă Pro Cardia consideră necesar

Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs/serviciu este disponibil pentru achiziție doar în măsura în care există stoc disponibil. Adăugarea în coș nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, și nici rezervarea unui produs/serviciu.

La finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte ca datele furnizate pentru onorarea comenzii (inclusiv date pentru facturare și livrare) sunt corecte și complete.

Pro Cardia poate anula o comandă efectuată de către un cumpărător, în urma unei notificări prealabile, fără vreo obligație ulterioară de orice natură (inclusiv pretinderea vreunei părți la daune) în următoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online
  2. Invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți în contract cu Pro Cardia, în cazul plății online
  3. Datele furnizate de către cumpărător sunt incorecte sau incomplete
  4. Cumpărătorul nu poate fi contactat în mod repetat de către Pro Cardia pentru confirmarea comenzii.
  5. Pro Cardia depune efort maxim pentru a furniza informații corecte despre caracteristicile produselor și prețuri, însă pot apărea erori neintenționate. Dacă o comandă se înregistreză cu preț derizoriu, Pro Cardia are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului cu anunțarea prealabilă al acestuia. Conform legii 287/2009, Capitolul I, Secțiunea 1, Art. 1665, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când prețul este într-atât de disproporționat față de valoarea bunului, încât este evident că părțile nu au dorit să consimtă la vânzare. În cazul efectuării plății cu cardul de debit sau credit, suma plătită de cumpărător va fi returnată integral.
  6. De asemenea, Pro Cardia are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului cu anunțarea prealabilă al acestuia în cazul înregistrării unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate. În cazuri de gen Pro Cardia va depune toate eforturile in vederea ofertării către cumpărător a unui produs cu caracteristici cât mai apropiate de cele prezentate pe site în momentul plasării comenzii. Dacă cumpărătorul nu este de acord cu propunerile, Pro Cardia are dreptul să anuleze comanda cumpărătorului. În cazul efectuării plății cu cardul de debit sau credit, suma plătită de cumpărător va fi returnată integral.
  7. Cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul la distanță printr-o declarație de intenție scrisă, fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea produsului de la curier. Conform legislației în vigoare, cumpărătorul se angajează să returneze produsele cumpărate în stare originală / nedeteriorată / nemodificată cu toate accesoriile. Cumpărătorului i se va returna contravaloarea produselor, fără ca acesta să fie obligat la plăți suplimentare, excepție făcând costurile transportului de retur al produselor. Pentru posibilitatea de returnare și mai multe informații despre returnarea produselor, vezi” GARANŢIE şi RETUR PRODUSE” Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la returnarea produselor.
  8. În cazul în care o comandă nu poate fi livrată către cumpărător, cel din urmă va fi informat asupra acestui fapt. Dacă cumpărătorul a plătit pentru o comandă care nu poate fi livrată, i se va returna contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil (se aplică termenii legali în vigoare).
  9. Pro Cardia acceptă ca modalități de plată următoarele: 

– plata ramburs
– plata online prin card debit sau credit,
– plata prin OP (Ordin de Plată). 

Site-ul este securizat SSL (https), deoarece Certificarea SSL protejeaza tranzactiile cu cardul de credit, transferul de date, datele de conectare si transmiterea fără risc a documentelor private prin intermediul Internetului.

In cazul cumpărătorilor/utilizatorilor persoane juridice, recomandăm ca persoana inregistrată/semnatară in platformă să aibă drept de semnătură in companie.

În cazul plăților prin card debit sau credit, utilizatorul va fi redirecționat către pagina operatorului de plăți Mobilpay, taxele procesării fiind suportate de către Pro Cardia. Site-ul procardia.ro nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către cumpărător.

În cazul plăților cu OP (Ordin de plată), Pro Cardia își rezervă dreptul de a expedia coletele doar după intrarea sumei în contul firmei. 

  1. procardia.ro comercializează și livrează produsele doar pe teritoriul României. Prețurile produselor / serviciilor puse la vânzare sunt exprimate în LEI și NU includ TVA. Prețurile produselor conțin costurile de transport și ramburs doar în măsura reglementată în pagina. Pro Cardia nu poate și nu își asumă responsabilitatea asupra întârzierilor cauzate de către curieri sau în cazul apariției unui eveniment de forță majoră. Integritatea coletelor trimise prin curierat este in responsabilitatea firmei de transport. 
  2. Imaginile produselor afișate pot să difere în mici detalii de produsul primit de către client.
  3. Informațiile de pe site-ul procardia.ro, incluzând dar nelimitându-se la descrieri, imagini, nu reprezintă obligație contractuală.

PLASAREA UNEI COMENZI

Alegerea produsului

Pentru căutare, poți alege dintre două modalități:

1. poţi folosi bara de căutare, sau 

2. poţi folosi meniul Căutare avansată după cuvinte cheie şi categorii de produse

În partea superioară a site-ului, în dreapta paginii, vei găsi bara de căutare. Tastează cuvintele cheie şi caută printre sugestii. Dacă nu ai găsit ceea ce căutai, poți restrânge această listă folosind căutarea avansată.

Dacă nu dorești să utilizezi bara de căutare, poți căuta produsul dorit și prin folosirea meniului/submeniului și poți restrânge numărul produselor redate pe paginile de categorii/subcategorii cu ajutorul filtrelor de căutare. 

Selectează categoria sau subcategoria din care face parte produsul dorit. 

Dacă ai văzut un produs interesant, poți da click ori pe poză, ori pe numele produsului, ori pe butonul „Adauga in cos” pentru a accesa pagina produsului sau poţi solicita o ofertă. Oferta va conţine toate detaliile şi configuraţiile produsului.

Adăugarea în coș și plasarea comenzii

Pe pagina produsului, vei afla toate detaliile, specificaţiile despre produsul respectiv. Dacă cauți o informație și nu ai găsit-o, echipa noastră îți stă la dispoziție prin telefon în timpul programului de lucru, dar poți să apeşi butonul “Solicită ofertă” sau să ne trimiți un e-mail pe vânzări@procardia.ro.

După adăugarea produsuluiu în coș vei putea verifica conținutul acestuia, sau prețul final pe care va trebui să-l plătești dacă ai ales mai multe produse.

Dacă ai terminat, pe pagina coșului de cumpărături, poți să navighezi în magazin apăsând „Continuă cumpărăturile” sau poți trece la „Finalizarea comenzii”. 

Finalizarea comenzii

La finalizarea comenzii completează formularul cu datele necesare pentru ca noi să putem onora comanda. Îți solicităm doar datele de care avem nevoie pentru facturare și livrare! (vezi pagina „Politica de confidențialitate„).

Te rugăm să completezi acest formular cu mare atenție, deoarece factura va fi emisă pe baza datelor întroduse în acest formular:

  1. Modul de facturare: Alege intre persoană fizică sau persoană juridică, după caz. În funcție de alegerea ta, vom solicita datele necesare pentru a emite factura și certificatul de garanție. 
  2. Creează-ți cont utilizator: Dacă încă nu ai cont, atunci această opțiune va apărea sub formular. Deși crearea unui cont nu este obligatorie pentru a finaliza o comandă, recomandăm să-ți creezi un cont utilizator. 
  3. Unde dorești livrarea? În cazul în care dorești livrarea la o altă adresă decât cea furnizată pentru facturare, debifează căsuta „Livrare la această adresă”. După debifare va apărea un nou scurt formular, cerând să introduci datele de livrare! 
  4. Metoda de livrare! Poți alege preluarea de la sediul Pro Cardia din Tg-Mureș (vezi pagina contact), sau poți alege livrarea prin curierat rapid. 
  5. Metoda de plată! În partea dreaptă a paginii, vei vedea trei opțiuni de plată: Ramburs, Card credit/debit și Ordin de Plată. Alege modalitatea de plată, prin care dorești să plătești produsul / produsele achiziționate. 

Nu-ți mai râmăne altceva de făcut, decât verificarea datelor întroduse pentru facturare și să accepți Termenii și Condițiile site-ului nostru, după care, apăsând butonul „Plasează comanda” ai trimis comanda către noi. După fiecare comandă plasată, un angajat Pro Cardia va lua legătura cu tine, pentru a ne asigura că totul este în regulă înainte de livrare. 

Coletele trimisede către noi, pot beneficia (după caz) de optiunea „Deschidere la livrare”! Astfel când sosește curierul, poți verifica coletul înainte să plătești pentru produsul comandat

Dacă nu ai reușit să plasezi comanda prin metoda menționată mai sus, te rugăm să ne contactezi prin e-mail (vanzari@procardia.ro) sau prin telefon la unul dintre următoarele numere: 0265-251136, 0265-211682 și te ajutăm în finalizarea comenzii pe site-ul nostru. Însă NU acceptăm comenzi telefonice.

Notă:

Prețurile afișate NU CONȚIN TVA.

În cazul în care din diferite motive ai nevoie de contract de vânzare-cumpărare pentru produsele comandate, ne poți contacta în acest sens și-ți trimitem modelul de contract propus prin e-mail.

MODALITĂŢI DE PLATĂ

1. Ramburs

Plata ramburs presupune plata produselor și al eventualelor taxe de transport  la curier. 

2. Online prin card bancar

Plata prin card debit sau credit oferă comoditatea maximă, plătești direct on-line suma finală în momentul în care ai terminat cumpărăturile. Dacă alegi această opțiune, după plasarea comenzii vei fi redirecționat către pagina operatorului de plăți Mobilpay. Taxele procesării sunt suportate în întregime de către Pro Cardia.  

Magazinul online https://shop.procardia.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Netopia. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacţiilor online care ofera confidenţialitate, sigurantă şi simplitate in achizitia produselor şi/sau a serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită şi nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

3. Plata prin transfer bancar sau ordin de plata:

Acceptăm plata și prin ordin de plată (OP). In acest caz vei primi factura proformă prin e-mail, urmând ca după intrarea sumei în contul nostru să expediem produsul sau produsele comandate. 

Plata se poate efectua la orice banca prin ordin de plata, acolo unde deţii un cont bancar sau card, utilizand conturile IBAN  prezentate mai jos si foloseste ID de referintă.

Pentru plata prin TRANSFER BANCAR ONLINE poti utiliza aplicatia de internet banking a bancii tale, exact ca in cazul unui transfer bancar obisnuit. Plata se efectueaza in conditii de siguranta maxima, prin sistemul tau de internet banking, direct intr-un cont ales de tine de mai jos si prin folosirea ID-ului de referinta.

POLITICA DE LIVRARE

Dacă plasezi o comandă pe https://shop.procardia.ro  vei primii un e-mail de confirmare care te asigură că am înregistrat comanda ta și vei fii contactat telefonic în cel mai scurt timp de către un coleg pentru confirmarea comenzii și modalității de plată și livrare. Pe pagina de finalizare comandă ai posibilitatea de alege între două metode de livrare:

1. Preluare din magazin:

Dacă vrei să ridici comanda din magazinul Pro Cardia te rugăm să alegi opțiunea ‘’Preluare din magazin Targu Mures’’ la finalizarea comenzii. Magazinul nostru se află pe str. Mihai Eminescu nr.3, Târgu Mureș. Noi îți pregătim în cel mai scurt timp produsul/produsele solicitate te vom contacta când este pregătit pentru ridicare. După contactarea telefonică, te rugăm să te deplasezi la magazinul nostru pentru a prelua coletul.  Dacă ai achitat deja comanda înainte da a veni să o ridici, te rugăm să ne comunici numele și numărul comenzii. 

2. Transport prin curier rapid:

Dacă dorești livrarea prin curier rapid te rugăm să alegi opțiunea ‘’Curierat rapid’’ la finalizarea comenzii şi va fi livrată prin firma de curierat.

Notă! Pro Cardia livrează doar pe teritoriul României!

În condiții normale coletele sunt livrate de curieri în 24 ore. Comenzile sunt livrate de la sediul/depozitul nostru din Tg-Mureş şi ajung la destinaţie în interval de 1-3 zile lucrătoare de la înregistrarea comenzii.

Comenzile plasate pe site-ul nostru până la ora 13.00 vor fi expediate în ziua respectivă (de luni până vineri). Dacă primim comanda ta după ora 13.00, aceasta se procesează și se expediază în următoarea zi lucrătoare. Acest termen se poate prelungi în condiții nefavorabile ca perioada de sărbători, locații izolate, condiții meteorologice nefavorabile, volum mare de comenzi etc. Toate comenzile înregistrate în sistemul nostru înainte de ora 14:00 sunt expediate a doua zi şi ajung la destinaţie în următoarea zi lucrătoare. Comenzile înregistrate după ora 14:00 ajung la destinaţie în interval de 3 zile lucrătoare.  Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţi.

Pro Cardia nu își asumă responsabilitatea întârzierilor cauzate de către curier sau alte imprejurări externe. Integritatea coletelor trimise prin curierat este in responsabilitatea firmei de transport!

Dacă există o problemă cu o livrare, te rugăm să ne contactezi!

În cazuri excepționale a produselor cu o sensibilitate ridicată la transport, Pro Cardia își asumă responsabilitatea de a transporta produsul sau produsele comandate cu mașina proprie sau cu o firma de transport specializat. În acest caz timpul livrării și alte detalii legate de transport vor fi stabilite telefonic de către părți. În momentul în care coletul tău este preluat de curier, vei fi anunțat prin e-mail, prin care îți punem la dispoziție un număr AWB prin care vei putea urmări statusul coletul tău.

GARANŢIE

Fiecare produs care beneficiază de garanţie va fi însoţit de certificat de garanţie. Garanţia se aplică pentru produsele utilizate conform destinaţiei acestora, care nu au defecte externe aparente şi sunt însoţite de factură emisă de SC Procardia SRL. Perioada de garanţie începe cu data preluării produsului. În cazul în care produsul nu are ataşat un certificat de garanţie, factura va fi luată în considerare ca act de garanţie.

Condiții de garanție

În perioada de garanție, piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de fabricație, se repară sau se înlocuiesc după caz. SC Pro Cardia SRL își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau al produselor defecte doar dacă se constată că defecțiunea nu se datorează exploatării necorespunzătoare. Produsele care nu pot fi reparate, vor fi înlocuite. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, dar niciodată inferior. În eventualitatea înlocuirii produsului defect cu unul superior originalului, se va aplica diferența. În cazul în care nici unul dintre metodele menționate anterior nu se aplică, produsul defect se va storna la cererea clientului. Costurile de transport în cazul problemelor de garanție confirmate revin în sarcina SC Pro Cardia SRL. În cazul în care defectul reclamat nu se confirmă, costurile de transport și diagnosicare revin în totalitate în sarcina clientului.

Pro Cardia nu este răspunzător pentru produsele trimise în service, fie în regim de garanție fie în afara acestuia, care au suferit deteriorări în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client. Produselor aflate în garanție, care au suferit deteriorări din cauzele mentionate mai sus, li se anuleaza garantia, iar costurile aferente de transport si diagnosticare ii revin in totalitate clientului. De asemenea, produsele trimise în service vor fi învelite în materiale de preotecție și ambalate în cutii de carton rezistente de către client pentru prevenirea deteriorării în timpul transportului.

Produsul se trimite integral pentru rezolvarea problemei de garanție, cu configurația completă cu care a fost achiziționată! Nu se acceptă returnarea componentelor separate pentru rezolvarea problemei de garanție!

Produsul defect, achiziționat de la Pro Cardia (SC Pro Cardia SRL), nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:

– În cazul în care sigiliul sau seria produsului este deteriorată sau îndepărtată de pe produs.

– Componentele au fost modificate într-un service neautorizat, ori au suferit intervenții de către persoane neautorizate.

– produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de contact cu lichide, obiecte / materiale străine aflate în interiorul produselor, urme de arsuri sau șoc termic, scurtcircuite, supravoltaj, subvoltaj, deformări fizice sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocată de utilizarea necorespunzătoare.

– Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător rezultă pierderea garanției.

– Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției

Dacă ai observat o problemă la un produs achiziționat de pe www.procardia.ro, te rugăm să ne contactezi prin una din următoarele metode:

– trimite o declarație de intenție scrisă: fie pe adresa de e-mail service@procardia.ro,

– prin Fax: 0265-2511.36

Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare), urmând să trimitem curierul la tine pentru a ridica produsul. Transportul în cazul problemelor de garanție constatate este gratuit!

Dacă solicitarea de reparație în garanție nu este justificată și defectul nu se confirmă sau garanția este anulată din diverse motive, solicitantul va achita costurile aferente transportului de retur. În cazul produselor care nu mai beneficiază de garanție, toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către client.

În cazul problemelor de garanție (cu excepția celor apărute în urma exploatării incorecte a produsului), ai următoarele opțiuni:

– repararea/inlocuirea produsul ui în termenul legal, conform legislației în vigoare.

– dacă nu putem repara sau înlocui produsul defect cu unul identic, dar funcțional, atunci ai dreptul să alegi un alt produs/produse din oferta noastră, cu achitarea diferenței de preț după caz.

– dacă nici unul din opțiunile anterioare nu se poate aplica, atunci îți vom returna contravaloarea produsului defect!

ANULAREA COMENZII

Dacă dorești să anulezi comanda, trimite un e-mail pe adresa administrativ@procardia.ro sau sună la telefon pentru a lua legătură cu noi cât mai repede. În acest fel vom încerca să anulăm comanda înainte să fie expediată. Dacă totuși am trimis deja comanda, poți oricând să o returnezi pentru un schimb sau o rambursare.

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legilor în vigoare, ai dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea coletului în conformitate cu legislaţia in vigoare. 

Returul produselor se supune OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative astfel: „Consumatorul (în accepţiunea legii, orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.” Termenul este respectat dacă produsele sunt returnate de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor, persoanele juridice neavând calitate de consumator. 

Pentru returnarea produsului achiziționat, te rugăm să ne contactezi prin următoarele variante:

– declarație de intenție scrisă: pe adresa de e-mail administrativ@procardia.ro sau folosind formularul pe pagina de contact ori prin Fax: 0265-251136.

Te contactăm în cel mai scurt timp posibil, dar nu mai mult de 24 de ore (în zilele lucrătoare). Conform legislatiei în vigoare, în cazul denunțării unilaterale a contractului la distanță, costul returnării produsului revine în sarcina clientului. Ne rezervăm dreptul de refuzare a coletelor trimise cu plata la destinatar. După primirea și verificarea integrității produsului returnat, banii tăi vor fi înapoiați în termen de maxim 14 zile lucrătoare.

Dacă nu dorești restituirea sumei produsului ci alegi un produs diferit – cu plata diferenței după caz – te rugăm să specifici intenția într-un mesaj scris. Costurile de transport în cazul schimbului revin în sarcina ta.

Notă! Rugăm a NU returna produsul, fără un anunț prealabil și implicit fără primirea acceptului din partea noastră! Riscaţi refuzarea coletului!

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul original, accesoriile şi consumabilele aferente, acestea să nu prezinte semne de uzură sau consum. Produsul trebuie să fie însoţit de factură și documentele de care dispun.

În cazul produselor returnate în stare necorespunzătoare (deteriorate fizic, defecte, accesorii și/sau componente lipsă), ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului, care se comunică după evaluarea stării produsului. Acest articol nu se referă la produsele înapoiate spre rezolvarea problemelor de garanție.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în cazurile abuzive (returnări repetate).

Vă atragem atenția, că fiecare colet poate fi trimis cu CURIER cu opțiunea” Deschidere colet”. Rugăm verificarea integrităţii coletului și conținutului acestuia, iar în cazul coletelor deteriorate, cere curierului întocmirea unui proces verbal de constatare. Reclamațiile ulterioare nu pot fi luate în considerare!

 Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate prin curierat rapid. Comenzile care sunt ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastră direct la clienţi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerţ la distanţă, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca şi corespunzătoare cu scopul şi nevoile clientului.

INFORMAŢII- DEŞEURI ECHIPAMENTE ELECTRICE-ELECTRONICE (DEEE)

Deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) pot conţine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 referitoare la protectia mediului si OUG 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:
– DEEE vor fi colectate separat de deseurile menajere, fiind interzisa colectarea acestora impreuna cu alt gen de deseuri;
– colectarea DEEE se va efectua prin  centre specializate de colectare organizate de operatori economici autorizati in acest scop;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in aceasta imagine:
AD 4nXcvjhofsBjIc0a2aMRez3fPfbhgBKZTGtdBU7fGcbYz5m20VHAmr4XD7 NIU8EP0oU4sStMOD0V9DT645uXavTwkptXXuAhys3 eTzc5hAm5nczbnzoUOZOrT5usPtTVG0oAbahpKnYJC5yBGAOw?key=NP WL1DqoIcrInGsQEHJZvqk

PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESAR SĂ CITEȘTI ȘI SĂ ACCEPȚI ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII ÎN TOTALITATE. UTILIZAREA ÎN CONTINUARE AL ACESTUI SITE PRESUPUNE CĂ EȘTI DE ACORD CU ACEȘTI TERMENI ȘI CONDIȚII.

Clientul/utilizatorul confirmă că a citit și a acceptat termenii și condițiile de mai sus. Utilizarea site-ului în continuare, implică acceptarea necondiționată a acestor termeni și condiții. 

În cazul în care nu ești de acord cu termenii și condițiile enumerate mai sus, te rugăm să nu folosești acest site.

Eventualele litigii apărute între utilizatorii site-ului şi  Pro Cardia SRL se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată româneşti.